13 november - 19 november

13 november - Bussbyte i Jönköping
Photobucket

14 november - Naboo
Photobucket

15 november - Ny sjömansklänning och djurmössa
Photobucket

16 november - Krage och busigt hår
Photobucket

17 november - Dimma över Tranemo
Photobucket

18 november - Patrick Wolf signerade min Wind in the Wires och jag saknar den 11:e
Photobucket

19 november - En busig kattunge river sönder mina ben
Photobucket

Jag är lite nyfiken på vilka det är som följer denna blogg.
Så därför får ni gärna svara på några frågor!
1. Vad heter du?
2. Hur gammal är du?
3. Vad tycker du om bloggen hittills?
4. Vilken är din favoritlåt för tillfället?

4 kommentarer:

  1. 1. Fanny
    2. 16
    3. Den är bra! Mycket fina bilder :) fast ibland skulle det va bra med en liten förklaring.. Tex till den sista bilden, jag blir så nyfiken på vad som har hänt ;)
    4. Conquest med the white stripes elr undisclosed desires med muse :D

    SvaraRadera
  2. 1. Sandra
    2. 19
    3. Den är väldigt fin, och jag tycker till skillnad från Fanny om att du inte har någon förklaring till bilderna, utan låter dem tala för sig själva.
    4. Melankolia stad från Lokes nya skiva, som en vän jag träffade i helgen och inte sett på över ett år, spelade för mig.

    SvaraRadera
  3. 1. Ellen
    2. 15 (snart, snart 16!)
    3. Den är underbar, jag älskar dina bilder. Men det skulle vara kul om de var lite större...
    4. Shrag – Ghosts Before Breakfast (finns på spotify!)

    SvaraRadera
  4. 1. Mio
    2. 18, but sooooon I'm fucking 19 :(((
    3. Åh, jag älskar hur melankoliska bilderna är, på ett vackert sätt, och framför allt älskar jag hur lite du förklarar. Du lämnar allt så osagt, och man får tolka allt själv. Det är fruktansvärt fint!
    4. Oj. För tillfället?
    Ja, Patrick är alltid bra, men låten jag har på hjärnan just nu är: Sleepyhead - Passion Pit.
    Men min favoritlåt just nu är nog: Wolf song - Patrick Wolf.

    SvaraRadera